Dyson V10ABSOLUTE - Steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dyson V10ABSOLUTE - Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Niet tevreden 28-04-2022

Niet tevreden

Helemaal niet tevreden over deze stofzuiger! Heb het eerst op internet bekeken maar bij thuiskomst vielen mij al meteen nadelen op bij eerste gebruik:
- kan met de 3 stofzuigerborstels maar een klein stukje onder meubels;
- teveel hulpstukken die je niet allemaal gebruikt;
- maakt veel kabaal op vloertegels (wieltjes), jammer dat er geen brede zachte borstel bijzit;
- er zit een lampje op de voet waarmee je het vuil kunt zien: maar wat heeft dat voor nut als de voet er zelf niet bij kan? Je moet dan weer van borstel wisselen, veel te omslachtig.
- de hendel voor het legen van de kleine container trek je bij de steel eruit trekken regelmatig mee waardoor de inhoud eruit valt;
- de koude lucht van de filter blaast tegen je schouder/gezicht;
- Het zou handig zijn als er twee opladers bijzaten, dan kun je er een op de bovenverdieping vastmaken en kan de stofzuiger tussendoor opladen;
De enige voordelen die ik ervan bemerk is dat de zuigkracht goed is en er geen snoer aanzit.
Kortom, deze stofzuiger is handig als je even rechtoe-rechtaan moet stofzuigen maar voor de grotere klussen/hoekjes e.d. is het echt geen nr.1